Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 24 mei 2017

In The Spotlight, Sneak Peek weken


Het zijn Sneak Peek weken! Deze en volgende week laten wij projecten zien die gemaakt zijn met nieuwe Stampin' Up! producten.

Ik heb de nieuwe In-Colors 2017-2019 gebruikt op mijn kaart. Heel simpel met een van de stempels van Work of Art een stempelafdruk gemaakt met alle nieuwe kleuren. En daarna heb ik de nieuwe stempelset "Daisy Delight" gebruikt voor de bloemen en de tekst. De tekst heb ik doormidden geknipt want anders paste de tekst niet naast de bloemen.


Gebruikte Materialen:
Whisper White cardstock, Thick Whisper White cardstock
DSP: Neutrals Designer Series Paper Stack
Stempelsets: Daisy Delight, Work of Art
Inkt" Berry Burst, Fresh Fig, Lemon Lime Twist, Powder Pink, Tranquil Tide, Basic Black
Snail
Dimensions

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.