Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 1 mei 2017

Eastern Palace Suite!




Stampin' Up! heeft een hele mooie Suite in de nieuwe catalogus staan. De Eastern Palace Suite. Ontzettend mooie kleuren, leuke stempels en gave Framelits. Wat wil je nog meer.
En het leuke is dat jullie deze Suite al kunnen bestellen.

Er zijn 2 bundles te bestellen tot en met 31 mei. En in deze bundles vind je al een paar nieuwe In-Colors 2017-2019 inkt kussens. Spannend!

In deze PDF vind je alle details. Of klik op de foto.


http://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/EU/2017/Eastern%20Palace%20Suite/Eastern_Palace_Flyer_UK.pdf
Ga je voor de meer uitgebreide Bundle dan krijg je Thick Very Vanilla cardstock en Very Vanille Note cards gratis. En ja, dat zijn ook nieuwe producten die je terug gaan vinden in de nieuwe Catalogus. En daar ben ik heel blij mee! Jullie?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.