Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 5 maart 2017

In The Spotlight, Fauna.


Vorige week Flora, deze week Fauna! Logisch toch. 
Ik heb al mijn stempel sets nagelopen maar ik heb niet veel fauna erbij zitten. Gelukkig horen vlinders ook tot de fauna en die heb ik wel. 
Ik heb voor mijn kaart een vlinderstans gebruikt. En het idee voor de kaart komt van Stampin' Up! Als demonstratrice krijg je regelmatig leuke ideeën via de mail en via onze website. En een paar weken geleden stond deze kaart in een van de emails. Ik ben al weken van plan om deze kaart na te maken dus het thema kwam goed van pas voor mij. 

Ik heb met de Delicate Details (Sale-A-Bration item, gratis bij een bestelling van € 60,- of meer) gestempeld op een stukje Whisper White en daarna uitgestanst met een vlinder van de Bold Butterfly Framelits. Super gaaf resultaat. Het stukje DSP komt uit de hele mooie Falling in Love serie.


Ik ben heel benieuwd wat we de rest van de week gaan zien op bij Sandra, Hilde en Danielle. Ik ben er donderdag weer met een project.




Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.